• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

طرح واگذاري سيم كارت هاي دائمي همراه اول

۱۴ بازديد

سيم كارت كه مهمترين وسيله در دنيا بعد از گوشي هاي همراه است و تا او نباشد نمي توانيم با گوشي هايمان كار كنيم و به دوست و آشنايان زنگ بزنيم و از اينترنت سيم كارت ها استفاده كنيم. اين روز بسياري از اپراتور ها در حال تلاش هستند كه بتوانند بهترين خدمات را به مردم بدهند.همراه اول در اين سال ها توانسته در بازار سيم كارت توانسته محبوب باشد و سيم كارت هاي همراه اول در بين مردم هم محبوب است.در اين سال ها همراه اول هميشه خدمات منحصر به فردي را به مردم داده است و توانسته است كه رضايت مشتريان را به دست آورد. ارزش و اعتبار اين سيم كارت ها را روز به روز افزايش داده است. به همين خاطر كليه پيش شماره هاي اين اپراتور، حتي شماره هاي كاركرده و دست دوم همراه اول نيز محبوب و معتبر بوده و در بازار با بيشترين قيمت به فروش مي رسند.

اما اگر از آن دست كاربراني هستيد كه از دردسرهاي مربوط به شماره هاي كاركرده گريزانيد، يا شماره دست دوم را دوست نداريد و ترجيح مي دهيد شماره مخصوص به خود را داشته باشيد، خيلي راحت مي توانيد سيم كارت دائمي يا اعتباري كار نكرده همراه اول را تهيه كنيد. در همين راستا؛  سيم كارت همراه اول فرصتي استثنايي را تحت عنوان" طرح واگذاري سيم كارت هاي دائمي همراه اول"  در اختيار كليه متقاضيان شماره هاي اين اپراتور قرار داده؛ تا با استفاده از شرايط خاص ايجاد شده، شماره مورد نظر خود را تهيه نموده و از آن لذت ببرند.

طرح واگذاري سيم كارت هاي همراه اول:

 

بر اساس اين طرح، متقاضيان سيم كارت هاي دائمي همراه اول مي توانند در صورت تمايل دو نوع سيم كارت دائمي همراه اول صفر و كارنكرده به نام هاي سيم كارت هاي دائمي فيروزه اي و زمردي همراه اول را تهيه نمايند كه هر كدام از آنها از لحاظ قيمت و بسته هاي هديه كاملا متفاوت مي باشند.

 

شرايط سيم كارت هاي دائمي همراه اول صفر و كار نكرده به شرح ذيل مي باشد:

 

سيم كارت دائمي فيروزه اي همراه اول

 

سيم كارت هاي دائمي فيروزه اي همراه اول، خود به سه دسته جداگانه درجه يك، درجه دو و درجه تقسيم مي شوند و هر كدام از امكانات و شرايط جداگانه اي برخوردارند كه در ادامه به آنها اشاره مي كنيم:

 

سيم كارت دائمي فيروزه اي درجه يك:

 

اين سيم كارت با قيمت 14 ميليون ريال شامل بسته هاي هديه به شرح ذيل مي باشد:

180 گيگابايت اينترنت 6 ماهه ( هر ماه 30 گيگابايت )

بسته 6 ماهه مكالمه درون شبكه  ( هر ماه 1800 دقيقه )

بسته پيامك 3000 عددي

 

سيم كارت دائمي فيروزه اي درجه دو:

 

اين سيم كارت دائمي همراه اول با قيمت 8 ميليون ريال از بسته هاي هديه، به شرح ذيل برخوردار مي باشد:

90 گيگابايت اينترنت 3 ماهه ( هر ماه 30 گيگابايت )

بسته 3 ماهه مكالمه درون شبكه  ( هر ماه 1800 دقيقه )

بسته پيامك 3000 عددي

 

سيم كارت دائمي فيروزه اي درجه سه:

 

اين سيم كارت دائمي همراه اول نيز با قيمت  6 ميليون ريال شامل بسته هاي هديه به شرح ذيل مي باشد:

60 گيگابايت اينترنت  2 ماهه ( هر ماه 30 گيگابايت )

بسته 2 ماهه مكالمه درون شبكه  ( هر ماه 1800 دقيقه )

بسته پيامك 3000 عددي

سيم كارت هاي دائمي زمردي همراه اول

سيم كارت هاي دائمي زمردي همراه اول، دسته بندي ديگري از سيم كارت هاي دائمي ارائه شده از سوي اين اپراتور مي باشد كه با قيمت يك ميليون ريال از بسته هاي هديه به شرح ذيل برخوردار مي باشد:

30 گيگابايت اينترنت يك ماهه

50 درصد تخفيف مكالمه درون شبكه

100 پيامك رايگان ماهانه به مدت 6 ماه

 

نحوه خريد سيم كارت هاي دائمي همراه اول:

 

متقاضياني كه تمايل دارند تا از شرايط ايجاد شده استفاده نموده و عضو بزرگ خانواده همراه اول شوند، مي توانند به صورت حضوري يا غير حضوري نسبت به خريد اين سيم كارت ها اقدام نمايند:

 

خريد غير حضوري سيم كارت هاي دائمي همراه اول:

 

متقاضياني كه مي خواهند از اين روش براي خريد سيم كارت استفاده نمايند، بايد به صورت غير حضوري از فروشگاه آنلاين همراه اول خريد كنند. براي اين كار افراد بايد ابتدا وارد سايت فروشگاه آنلاين همراه اول شده و در منوي سيم كارت هاي دائمي، نوع سيم كارت خود اعم از زمردي يا فيروزه اي را انتخاب نمايند.

در صورت انتخاب سيم كارت فيروزه اي، كاربر بايد ابتدا از منوي پايين صفحه، درجه سيم كارت ( درجه يك، درجه دو و درجه سه ) را مشخص نمايد. سپس با انتخاب پيش كد مورد نظر، شماره هاي به نمايش درآمده را با دقت بررسي كرده و در نهايت با انتخاب شماره مورد نظر مراحل خريد را تكميل نموده و سيم كارت را به صورت رايگان درب منزل تحويل گيرد.

در صورت انتخاب سيم كارت دائمي زمردي؛ كاربر بايد از منوي پايين صفحه، پيش كد و سرشماره مورد نظر خود را انتخاب نمايد. سپس از بين شماره هاي موجود در اين پيش كد كه براي كاربر به نمايش در خواهد آمد؛ شماره مورد نظر خود را انتخاب نموده و در نهايت با تكميل مراحل خريد، سيم كارت را به صورت رايگان در درب منزل تحويل گيرد.

 

خريد حضوري سيم كارت هاي دائمي همراه اول:

 

ثبت نام حضوري براي ثبت نام و خريد سيم كارت هاي دائمي به شرح ذيل مي باشد:

 

مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي همراه اول

تكميل فرم ثبت نام وتحويل مدارك مورد نياز

ارائه اصل و تصوير كارت ملي

پرداخت قبض ثبت نام

پرداخت وجه سيم كارت و اخذ قبض پرداخت

ارائه اصل قبض پرداخت شده

 

به طور كلي تعداد ثبت نام براي هر متقاضي نامحدود و واگذاري به روز و بر اساس ظرفيت شبكه و امكانات فني در هر استان به صورت مجزا صورت مي پذيرد، ولي متقاضيان توجه داشته باشند بر اساس ابلاغيه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مشتركين حقيقي مي توانند حداكثر تا 10 سيم كارت فعال داشته باشند. بنابراين در صورت عدم رعايت سقف مجاز و ثبت شدن بيش از 10 سيم كارت به نام مشترك، همراه اول سيم كارت بيشتر را فعال نخواهد كرد.

علاوه بر اين، بر اساس اعلام اپراتور همراه اول از ابتداي مرداد ماه 1401 ، سيم كارت هاي دائمي همراه اول و سيم كارت هاي اعتباري با شماره هاي خاص با 40 درصد تخفيف به فروش مي رسد كه كليه متقاضيان مي توانند در بازه زماني اجراي طرح علاوه بر استفاده از هداياي ويژه از اين تخفيف ويژه نيز بهره مند گردند.

متقاضيان بعد از تكميل مراحل ثبت نام و دريافت سيم كارت هاي دائمي به عنوان مشترك دائمي همراه اول شناخته مي شوند و مشمول كليه خدمات و سرويس هاي اين اپراتور مي گردند. بنابراين مانند همه مشتركين دائمي همراه اول موظف به پرداخت هزينه هاي مربوط به آبونمان، خدمات ويژه، عوارض و ماليات مي باشند.

اطلاعات مربوط به قبض مشتركين سيم كارت هاي دائمي همراه اول به شرح ذيل مي باشد:

نوع خدمات

توضيحات

آبونمان

براي مشتركين از زمان دايري تلفن همراه ( حتي در صورت عدم استفاده از سيم كارت)

كاركرد شهري

شامل مكالمات عادي مشتركين

 

 

خارج از كشور

هزينه تماس از ايران با خارج از كشور

رومينگ بين الملل

هزينه استفاده از سيم كارت در خارج از ايران و با كشورهاي طرف قرارداد با همراه اول 

پيام كوتاه

هزينه ارسال پيام كوتاه

هزينه ها

هزينه هاي خدماتي مانند: تغيير آدرس، تغيير نام، وصل تلفن، تعويض سيم كارت، دايري مجدد، ريز مكالمات، بسته هاي اينترنتي و برقراري پيام صوتي

خدمات ويژه

مبالغ مربوط به سرويس هاي ويژه مورد درخواست مانند: فاكس، محدوديت مكالمه و عدم نمايشگر

صورت حساب اين دوره

مجموع كل هزينه هاي ذكر شده در موارد بالا

ماليات

%9 درصد 

بدهي پيشين

بدهي دوره قبل صورت حساب مشترك كه وصولي مبلغ صورت حساب در سيستم ثبت نشده 

بستانكاري پيشين صورت حساب

بستانكاري مشترك كه معمولا به دليل انجام اصلاحات، پرداخت مجدد صورت حساب، پرداخت اشتباه صورت حساب يك مشترك توسط ساير مشتركين

 

در هر صورت بر اساس قانون، در صورتي كه مشترك دائمي بنا به هر دليلي صورت حساب خود را پرداخت ننمايد، در روند قطع بدهي ( قطع ميان دوره، پايان دوره، دو هفته تا يكسال ) قرار مي گيرد و خط آنها تا زمان پرداخت صورت حساب قطع مي گردد كه اگر اين شرايط ادامه دار گردد، امتياز مالكيت سيم كارت از مشترك سلب مي گردد كه با توجه به ارزش سيم كارت هاي دائمي همراه اول، بهتر است مشتركين در اسرع وقت نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام نمايند.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.