• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

جشنواره آيفون 13 سوپر اپليكيشن ايرانسل من

۶ بازديد

اين روز ها گوشي هاي هوشمند بسيار مهم و ضروري شده اند به طوري كه در دست هر يك از افراد جامعه وجود دارد و هر كس مي تواند كه  يكي از اين گوشي هاي هوشمند را خريداري كند. اما اين روز ها ايرانسل  دراد از طريق اپليكيشن اش كار بسيار جالبي مي كند.اين اپ كه بسيار بين كساني كه سيم كارت ايرانسل را دارند از اين اپ استفاده مي كنند. اپ ايرانسل من يك روش آسان و راحت براي كساني كه سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل را دارند به وجود آورده تا بتوانند  به خدمات ايرانسل دسترسي پيدا كنند.  اين اپ كه خدمات متنوعي را دارد  و بيش تر جشنواره و طرح هاي ايرانسل از طريق اين اپ انجام مي شود و هداياي ويژه ايي را از طريق همين اپ به كساني كه سيم كارت هاي دائمي يا اعتباري ايرانسل را دارند  تحت عناوين مختلف به اين هدايا ويژه را مي دهند.

جشنواره آيفون 13 سوپر اپليكيشن ايرانسل من، جديدترين جشنواره اين اپ همه كاره مي باشد كه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل مي توانند در صورت تمايل در آن شركت نمايند.

 

جشنواره آيفون 13 سوپر اپليكيشن ايرانسل من چيست؟

در اين جشنواره كه از تاريخ 1 دي ماه 1401 تا  تاريخ 31 فروردين ماه 1402 برگزار مي شود، مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند با خريد و استفاده از هر يك از خدمات طلايي ايرانسل از طريق سوپر اپليكيشن ايرانسل من، در اين جشنواره شركت نموده و يكي از برندگان خوش شانس 3 دستگاه گوشي هوشمند آيفون 13 باشند.

با توجه به اين كه به ازاي استفاده از هر يك از خدمات طلايي، مشترك يك امتياز دريافت مي كند، طبيعي است؛ هر چه امتياز مشترك بيشتر باشد، شانس برنده شدن نيز بيشتر خواهد شد.

 

نحوه كسب امتياز در جشنواره آيفون 13 سوپر اپليكيشن ايرانسل من

براي كسب امتياز و شركت در قرعه كشي هيجان انگيز جشنواره آيفون 13، مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل بايد از طريق بخش خدمات طلايي سوپر اپليكيشن ايرانسل من، خدمات مختلف مانند اسنپ، اسنپ فود، پيشواز، اعتبار بانكي، بيمه بازار و اسنپ اكسپرس را استفاده نمايد تا در قرعه كشي شركت داده شود.

علاوه بر اين روش، مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 210*  ( ستاره 210 مربع ) به صورت ميانبر به بخش خدمات طلايي سوپر اپليكيشن ايرانسل من، دسترسي پيدا كرده و از اين خدمات بهره مند گردند.

البته اپراتور ايرانسل، براي تشويق بيشتر مشتركين براي استفاده از سوپر اپليكيشن ايرانسل من، امكانات و هداياي ويژه ديگري نيز تدارك ديده كه برخي از آنها به شرح ذيل مي باشد:  

 

*    هديه نصب سوپر اپليكيشن ايرانسل من

اگر تا به حال سوپر اپليكيشن قدرتمند ايرانسل من را بر روي گوشي هوشمند خود نصب ننموده ايد، با اولين نصب و ورود به نسل جديد اين اپ، علاوه بر شانس شركت در قرعه كشي، يك بسته اينترنت 50 گيگابايتي با اعتبار همان روز به عنوان هديه دريافت خواهيد كرد.

البته اگر قبلا هديه اولين ورود را با نصب نسخه هاي قديمي تر اپليكيشن ايرانسل من دريافت كرده بوديد، هديه بسته اينترنت 50 گيگابايتي در ورود به نسل جديد اپليكيشن، به شما تعلق نمي گيرد.  

 

*    هديه دعوت از دوستان

در سوپر اپليكيشن ايرانسل من، امكان دعوت از دوستان براي نصب و استفاده از اين اپ كاربردي وجود دارد كه مشترك مي تواند با استفاده از گزينه دعوت از دوستان آنها را به اين كار تشويق نمايد.

بعد از نصب سوپر اپليكيشن ايرانسل من و اولين ورود دوست دعوت شده، يك گيگابايت اينترنت هديه به شما ( با اعتبار همان روز ورود ) و 50 گيگابايت اينترنت هديه به آنها ( با اعتبار همان روز ورود) تعلق مي گيرد.

 

*    هديه استقبال از بازگشت

اگر در 30 تا 90 روز گذشته، به اپليكيشن ايرانسل من مراجعه نكرده ايد، اپراتور ايرانسل براي بازگشت دوباره شما، يك گيگابايت اينترنت و 100 دقيقه مكالمه ايرانسلي رايگان به اعتبار همان روز و به مناسبت ورود مجدد به شما هديه مي دهد. البته اگر اين فاصله بيشتر از 90 روز باشد، با اولين ورود مجدد به ايرانسل من، تنها يك گيگابايت اينترنت با اعتبار همان روز، هديه خواهيد گرفت.

توجه داشته باشيد؛ اين هديه ها به افرادي تعلق مي گيرد كه از نسخه هاي اندرويد يا وب اپليكيشن پيشرفته ايرانسل من (براي كاربران ios) استفاده نمايند و به مشتركيني كه از نسخه تحت وب ايرانسل من استفاده مي كنند؛ تعلق نمي گيرد.

 

نحوه نصب سوپر اپليكيشن ايرانسل من

براي نصب اين سوپر اپليكيشن كاربردي، مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل بايد با توجه به نوع سيستم عامل گوشي هوشمند خود اقدام نمايند.

*    كاربراني كه از گوشي هاي هوشمند با سيستم عامل اندرويد استفاده مي كنند؛ مي توانند سوپر اپليكيشن ايرانسل من را از  گوگل پلي، اپ گالري، مايكت و يا چارخونه دانلود كنند.

*    كاربران گوشي هاي هوشمند آيفون نيز كه از سيستم عامل ios استفاده مي كنند؛ مي توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

 

امكانات سوپر اپليكيشن ايرانسل من

اپليكيشن پركاربرد ايرانسل من به عنوان يك سوپر اپ، امكانات و خدمات گسترده اي را در اختيار كاربران ايرانسل قرار مي دهد كه نه تنها انجام امور را براي آنها تسهيل و تسريع مي بخشد، بلكه آنها را از نصب اپليكيشن هاي مختلف ديگر بي نياز مي سازد.

امكانات مختلف سوپر اپليكيشن ايرانسل من به چند دسته كلي تقسيم مي شود:

 

1.     خريد و پرداخت

·        خريد بسته هاي اينترنت و مكالمه

·        خريد شارژ و شارژ شگفت انگيز از طريق درگاه هاي بانكي

·        پرداخت قبض

·        خريد انواع مودم هاي ثابت و همراه

·        اهداي بسته هاي اينترنت

·        ساخت و خريد بسته هاي چند كاربره و به اشتراك گذاري اينترنت با دوستان و آشنايان

·        پرداخت امن و آسان هزينه هاي ايرانسلي با كيف پول جيب جت ( بدون نياز به رمز دوم پويا )

 

2.     مديريت حساب ايرانسلي

·        نمايش اطلاعات حساب، باقيمانده حد مجاز مصرف، موجودي بدهي، كاركرد و مبلغ قابل پرداخت

·        نمايش باقي مانده بسته اينترنت

·        تمديد خودكار بسته هاي اينترنت در صورت پايان حجم يا انقضاي اعتبار زماني بسته

·        افزودن و مديريت شماره هاي ايرانسلي با مودم همراه و TD- LTE بدون محدوديت در تعداد

·        مديريت حساب چند كاربره ( فعال سازي، خريد بسته، افزودن يا حذف كاربران)

·        مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده، فعال و امكان لغو عضويت در آن

·        ويرايش مشخصات كاربري ( نشاني، آدرس ايميل و .. )

·        مديريت روش دريافت پيام هاي سيستم درباره مانده بسته هاي اينترنت و ...

·        نمايش و فعال سازي طرح هاي تشويقي بر اساس ميزان مصرف شما در قسمت پيشنهادها

·        دسترسي به حساب كاربري TD- LTE

 

3.     راهنمايي و پشتيباني

·        تعيين وقت مراجعه به مراكز خدمات ايرانسل

·        طرح و پيگيري شكايات

·        ارجاع و پيگيري درخواست ها و بازبيني آنها

·        تماس با مركز تماس

·        دسترسي آسان به شبكه هاي اجتماعي ايرانسل

با توجه به اين كه امكانات و خدمات اين سوپر اپليكيشن روز به روز پيشرفته تر و كاربردي تر خواهد شد، خدمات اين اپ به مواردي كه در بالا بيان شد، محدود نبوده و كاربران ايرانسل مي توانند با نصب آن، فرصت بهره مندي از خدمات بي نظير و فوق العاده اي را در شرايط ايده آل و آسان تجربه كنند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


اپلیکیشن‌های یادگیری زبان به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی در دنیای مدرن شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گوناگونی از جمله درس‌های تعاملی، تمرینات شنیداری و تصویری، فعالیت‌های تعاملی و مکالمه، تمرین‌های تلفظ و دسترسی به منابع آموزشی فراهم می‌کنند. برخی از این اپلیکیشن‌ها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تشخیص خطاهای زبانی و پیشنهاد تمرین‌های مناسب استفاده می‌کنند تا به کاربران کمک کنند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. همچنین، برخی از اپلیکیشن‌ها دارای قابلیت ارتباط مستقیم با مربیان یا افراد متخصص در زمینه‌ی زبان هستند که امکان برقراری ارتباط مستقیم و دریافت بازخورد شخصی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به تنهایی و در هر زمانی که مایلند، به آموزش زبان بپردازند و مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند. علاوه بر این، برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای امکاناتی مانند انتخاب سطح سختی، تنوع در موضوعات آموزشی، و امکان انجام تست‌ها و مقایسه پیشرفت‌ها می‌باشند که به کاربران کمک می‌کند تا به شیوه‌ای کاملاً شخصی‌سازی شده به یادگیری زبان بپردازند و در مدت زمان کوتاهتری به مهارت‌های زبانی خود دست یابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.