• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

جايزه اينترنتي تمام نشدني ايرانسلي ها در تابستان 1401

۱۱ بازديد

اين سالها بسياري در زمينه اپراتور شروع به فعاليت كردند كه يكي از آنها شركت ايرانسل بود. ايرانسل در طي اين سالها توانسته سهم بزرگي از بازار سيم كارت خود داشته باشد و بسياري را با سرويس هاي بسيار جذابي كه ميدهد به سمت سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل بكشاند. اين روز ها  ايرانسل   در حال  برگزاري جشنواره بسيار جذابي است كه براي كساني كه سيم كارت ايرانسل را دارند و مي تواند جالب باشد و جايزه هاي بسيار جذاب و اعجاب انگيز  به نام كساني در بياد كه در اين  جشنواره بسيار هيجان انگيز شركت كرده اند . ايرانسل با ايجاد اين نوع جشنواره ها در تلاش است كه  كساني كه سيم كارت ندارند را به سمت خود بكشاند و بتواند سهم بزرگتري نسبت به رقبا در زمينه سيم كارت را در بازار داشته باشد. اين جشنواره باي كساني كه سيم كارت ايرانسل را دارند بسيار منحصر به فرد و جذاب است و هم براي ايرانسل كه از نوع جشنواره ها تا حالا برگزار نكردند

 تابستان امسال نيز ايرانسل به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال در كشور جايزه ويژه اي براي شركت كنندگان در جشنواره تابستاني خود در نظر گرفته است كه اين جشنواره را به يكي از فراموش نشدني ترين رويدادهاي سال تبديل مي كند. جشنواره تابستاني ايرانسل كه در بازه زماني 1 تيرماه  تا 31 شهريورماه  1401 اجرا مي شود، شامل حال كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي گردد.

 

جايزه هيجان انگيز جشنواره ايرانسل در تابستان امسال؛ شامل 50 بسته اينترنت 10،000 گيگابايتي براي 50 نفر مي باشد كه اين بسته جايزه تا يك سال پس از زمان فعال سازي بسته، اعتبار خواهد داشت. البته با توجه به اين كه 10،000 گيگابايت اينترنت حتي در يك سال هم به راحتي تمام نمي شود، ايرانسل به برندگان اين جشنواره، 3 سيم كارت جداگانه هديه مي دهد كه جايزه جشنواره در اين سه سيم كارت تقسيم مي شود. بنابراين هر برنده جشنواره مي تواند جايزه اش را با دو نفر از دوستان يا عزيزانش تقسيم كند و هر سه با هم در طول يك سال از اين بسته فوق العاده ي هيجان انگيز بهره مند گردند.

 

براي شركت در جشنواره كافيست مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل با انجام تراكنش هاي مختلف مانند خريد شارژ، خريد بسته هاي اينترنت و مكالمه، خريد انواع سيم كارت هاي ايرانسل، پرداخت قبض و .... امتياز كسب نماند. هر 10،000 تومان تراكنش برابر با يك امتياز بوده و هر چه امتياز مشترك بالاتر رود، شانس برنده شدن در جشنواره نيز بيشتر مي شود.

 

براي آنكه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل يكي از برندگان اين جشنواره باشند، بايد تراكنش هاي خود را در بازه زماني تابستان به روش هاي زير انجام دهند:

 

·        مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من # 45 *

·        مراجعه به فروشگاه اينترنتي ايرانسل من

·        مراجعه به وب سايت ايرانسل

·        شماره گيري كدهاي دستوري : # 5 * ، # 6 * ، # 7 * ، # 555 * ، # 55 * ، # 4444 *

 

شركت كنندگان در جشنواره دقت نمايند كه خريد از محصولات و خدمات ديجيتال"  اپليكيشن ايرانسل من"  شامل اين جشنواره نمي شود


منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


جایز برای تشویق کودک ابزاری بسیار مؤثر در تربیت و پرورش آنها است. این جوایز می‌توانند به عنوان انگیزه‌های قدرتمندی برای کودکان عمل کنند و آنها را به انجام وظایف و فعالیت‌های مختلف ترغیب کنند. از طریق اهدای جوایز، کودکان می‌توانند به طور مستمر و مداوم از پیشرفت خود مطلع شوند و احساس موفقیت و ارزشمندی به دست آورند.

 

به عنوان مثال، جوایز می‌توانند به شکل اشیاء فیزیکی مانند اسباب بازی، کتاب یا لوازم تحریر داده شوند، اما می‌توانند به شکل تجربیات و فعالیت‌های خاص نیز اعطا شوند، مانند یک سفر به موزه مورد علاقه یا شرکت در یک فعالیت ورزشی. انتخاب مناسب جوایز برای کودکان بستگی به سن، علاقه‌ها و هدف‌های آموزشی آنها دارد. اهدای جوایز به کودکان به عنوان انگیزه‌هایی مثبت می‌تواند به تقویت خود اعتمادی و ارتقای مهارت‌های اجتماعی و تحصیلی آنها کمک کند و زمینه‌ای برای رشد و توسعه شخصیت آنها فراهم آورد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.