• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

هديه نصب جديد ترين نسخه اپليكيشن همراه من

۱۶ بازديد

اين روزها به لطف اينترنت و پيشرفت آن بسياري از كارها را ديگر را به راحتي مي توان از خانه انجام داد و در بسياري از كارها صرفه جويي  در زمان شده است.اين روز ها هم بسياري از اپراتور ها به راحتي از طريق اينترنت به مشتريان خود خدمات ارائه مي دهند. يكي از اين اپراتورهاي را مي توان اپراتور همراه اول معرفي كرد كه اين روزها  كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند مي توانند با داشتن اپ همراه من بسياري از كار ها را به صورت غير حضوري انجام دهند.اين اپ باعث شد كه صرفه جويي در زمان براي كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند به كار آيد از طرف ديگر لازم نيست كه مردم كد شماره هاي  بسياري را براي وارد كردن شارژ حافظ كنند.قابليت دسترسي آسان هم براي كاربراني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند بسيار كاربردي بوده است.

چرا نسخه جديد اپليكيشن همراه من بهتر است؟

نسخه جديد اپليكيشن همراه من، در راستاي بهره مندي از تمامي خدمات و اطلاع از طرح هاي تشويقي و كاربردي همراه اول، در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول قرار گرفته و تلاش كرده تا با يك محيط كاربري ساده اما پيشرفته، به راحتي پاسخگوي كليه نيازهاي مشتركين همراه اول باشد. در اين نسخه، كاربران به راحتي مي توانند خدمات و سرويس هاي متنوعي را دريافت كرده و با استفاده از كيف پول، عمليات پرداخت قبض، خريد شارژ و خريد بسته هاي مختلف اينترنت و تركيبي را انجام دهند.

بنابراين كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول كه داراي گوشي هوشمند مي باشند، مي توانند با نصب نسخه جديد اپليكيشن همراه من، نه تنها به بهترين و كامل ترين قابليت ها و امكانات اين اپليكيشن دسترسي پيدا كنند؛ بلكه يك بسته اينترنت 10 گيگابايت سه روزه هديه بگيرند.

 

ويژگي هاي نسخه جديد اپليكيشن همراه من

در اپليكيشن همراه من امكانات به دو دسته تقسيم مي شوند، دسته اول امكاناتي كه پس از ثبت نام در دسترس كاربر قرار مي گيرد و دسته دوم امكاناتي هستند كه دسترسي به آنها به رمز دوم نياز دارد.

برخي از امكانات كلي اپليكيشن همراه من كه بلافاصله بعد از نصب، قابل اجرا مي باشد؛ به شرح ذيل است:

·        وصول آني قبض همراه اول براي مشتركين دائمي

·        كيف پول يكپارچه با اپليكيشن آوانو

·        انتقال اعتبار به دوستان

·        امكان تقسيط بدهي

·        ثبت درخواست رديابي گوشي هوشمند

·        دسترسي به باشگاه فيروزه اي مشتريان همراه اول

·        تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي

·        دريافت خلاصه كاركرد خطوط

·        انتقال اعتبار از خطوط دائمي و اعتباري به خطوط اعتباري

·        جامع ترين سامانه فروش بسته هاي اينترنت همراه اول

·        قطع و وصل مصرف اينترنت تعرفه آزاد

·        امكان قطع و وصل خط و سلب مالكيت سيم كارت

·        5% اعتبار بيشتر در خريد شارژ براي خطوط اعتباري

 

براي دريافت رمز دوم نيز مي توانيد در صفحه اصلي از منوي موجود در بالا، سمت چپ گزينه رمز دوم را انتخاب كنيد. در صفحه باز شده، امكان فعال سازي رمز دوم وجود دارد. خدماتي كه پس از دريافت رمز دوم مي توان به آنها دسترسي داشت؛ به شرح ذيل هستند:

·        انتقال اعتبار

·        مشاهده مشخصات مشترك

·        مشاهده كامل ريز مكالمات

·        مشاهده مشخصات كاربر

·        قطع و وصل خط تلفن همراه

·        مشاهده پين كد و PUK

 

نحوه دريافت هديه خوش آمد همراه من

كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول مي توانند؛ با نصب نسخه جديد اپليكيشن همراه من، با انتخاب حالت پيشرفته اپليكيشن، در صفحه اصلي گزينه طرح هاي تشويقي را انتخاب نمايند. سپس در اين قسمت تب هديه همراهي را كليك كرده و هديه 10 گيگابايت اينترنت رايگان را دريافت نمايند. البته در صورتي كه مشترك قبلا اين هديه را دريافت نكرده باشد، تب هديه براي او به نمايش در خواهد آمد.

مشتركين توجه داشته باشند؛ لازم نيست تب هديه خوشامد همراه من را بلافاصله بعد از نصب نسخه جديد اپليكيشن، فعال نمايند. زيرا در حال حاضر اين امكان براي مشترك وجود دارد كه در زمان دلخواه به اين قسمت مراجعه نموده و آن را فعال نمايد. حتي امكان اشتراك گذاري اين بسته هديه با ديگران نيز براي مشترك وجود دارد كه كاربر مي تواند در صورت تمايل از آن استفاده نمايد.

 

شرايط و قوانين مهم:

·        بسته هديه 10 گيگابايت اينترنت، از زمان فعال سازي تنها به مدت 72 ساعت قابل استفاده مي باشد و بعد از پايان يافتن اعتبار زماني ملغي خواهد شد.

·        بسته هديه 10 گيگابايت اينترنت قابليت تمديد خودكار ندارد.

·        هر مشترك دائمي و اعتباري همراه اول تنها يك بار امكان استفاده از اين هديه را خواهد داشت.

·        امكان خريد و فعال سازي بسته هاي ديگر اعم از اينترنت، مكالمه و تركيبي به صورت همزمان با بسته هديه خوشامد همراه من وجود دارد.

·        استعلام بسته از طريق درگاه  # 10 * 100 *  ( ستاره  100 ستاره 10 مربع ) و نسخه جديد اپليكيشن همراه من امكان پذير است.

 

نحوه نصب نسخه جديد همراه من

اپراتور همراه اول، اپليكيشن همراه من را براي دو سيستم عامل اندرويد و  ios عرضه كرده است و مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول مي توانند؛ براي نصب جديد ترين نسخه آن از روش هاي ذيل استفاده نمايند:

1.     شماره گيري كد دستوري # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

2.     مراجعه به صفحه اختصاصي اپليكيشن همراه من

به طور كلي اپليكيشن همراه من كه براي سيستم عامل هاي اندرويد و ios  عرضه شد، امكانات بي نظير و خدمات متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه علاوه بر دسترسي آسان و سريع، در وقت و هزينه مشتركين نيز صرفه جويي خواهد كرد. به همين خاطر اگر به دنبال دريافت خدمات در كوتاه ترين زمان ممكن هستيد و دلتان مي خواهد بدون فوت وقت و صرف زمان در صف هاي انتظار، خدمات مختلفي مانند تعويض سيم كارت، رديابي گوشي هوشمند، قطع و وصل كردن خط، آواي انتظار و ..... را دريافت كنيد؛ فقط كافي است اپليكيشن پركاربرد همراه من را نصب كنيد و از اجراي خدمات آن لذت ببريد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برنامه آموزش زبان فرانسه باید از ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار باشند که به کاربران کمک کنند تا به صورت مؤثر و موثر در فرآیند یادگیری شرکت کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

 محتوای گوناگون و تنوع: برنامه باید دارای محتوای گسترده‌ای باشد که شامل دروس، فیلم‌ها، موزیک، تمرین‌های شنیداری و گفتاری، و بازی‌های تعاملی باشد. این تنوع در محتوا کمک می‌کند تا کاربران به سبک‌های مختلف یادگیری عادت کنند و از روشی که برایشان مؤثرتر است بهره‌مند شوند.

 

پیگیری فردی: برنامه باید امکاناتی برای پیگیری و پاسخگویی به نیازهای فردی کاربران داشته باشد. این شامل ارائه بازخوردهای فوری برای تلفظ، تصحیح خطاهای گرامری، و ارائه نکات و توضیحات تکمیلی برای هر درس است. همچنین، قابلیت ارتباط مستقیم با مربیان یا دیگر کاربران برای بحث و تبادل نظر نیز از جمله ویژگی‌های موردنیاز است.

این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که برنامه آموزش زبان فرانسه برای تلفن‌های همراه، یک ابزار کارآمد و کاربردی برای یادگیری زبان باشد که به کاربران امکان می‌دهد به صورت فعال و مستمر در فرآیند یادگیری شرکت کنند و پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.