• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟

۱۴ بازديد

خريد و فروش هميشه براي همه مردم جذاب باشه و هر از گاهي مي تواند براي مردم هم دچار چالش شود. خريد و فروش از جاهاي مختلف امكان پذير است اما خريد از جاهايي كه بسيار معتبر است متفاوت است و حتي ممكن است كه جنس هايي كه خريد مي كنيم كه بسيار كيفيت بالا است.حتي اين روزها بسياري كه به دنبال خريد و فروش مستقيم سيم كارت مي باشند چالش هاي بسياري را دارند. اگر افراد در خريد و فروش سيم كارت يك ذره دقت نداشته باشند ممكن است كه ضرر هاي بسيار جبران ناپذيري را نيز به همراه خواهد. پس افراد بايد در زمان خريد و فروش سيم كارت  بايد دقت داشته باشند كه دچار مشكل نشوند و از از جاهايي خريد و فروش را انجام دهند كه برند باشند.حتي خريد و فروش فوري سيم كارت هم بايد با جاهاي بسيار مطمئن باشد كه خدايي نكرده كلاهبرداري نباشد.

رندباز به عنوان معتبرترين پلتفرم تخصصي خريد و فروش سيم كارت به صورت آنلاين كه اين امكان را به فروشندگان حرفه اي و عادي سيم كارت مي دهد تا در خانه يا محل كار خود به راحتي و در كسري از زمان از قيمت سيم كارت خود مطلع شده و در صورت تمايل نسبت به فروش آن اقدام نمايند.

 

البته اين پلتفرم تخصصي مزاياي فراواني دارد كه شاخص ترين آنها به شرح ذيل مي باشد:

·        پلتفرمي تخصصي با كاربري ساده

شايد قرار دادن اين دو گزينه در كنار هم كمي غير ممكن به نظر برسد؛ ولي رندباز وب سايتي است كه علاوه بر برخورداري از امكانات فراوان و منحصر بفرد، به راحتي قابل استفاده مي باشد. بنابراين حتي اگر براي اولين بار مي خواهيد از اين وب سايت استفاده كنيد، نگران نباشيد؛ زيرا به راحتي و بدون هيچ آموزشي مي توانيد از بخش هاي مختلف سايت بهره مند گرديد.

 

·        بازديد بالاي روزانه

در رندباز همه افراد اعم از فروشندگان حرفه اي سيم كارت و افراد عادي مي توانند با ثبت آگهي فروش سيم كارت، آن را در معرض ديد هزاران خريدار و بازديدكننده سايت قرار دهند. اعتبار و جايگاه فوق العاده اين پلتفرم باعث شده كه رندباز روزانه هزاران بازديد كننده داشته باشد كه اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد تا سيم كارت خود را به صورت آنلاين در سراسر كشور معرفي كنيد.

 

.        عدم محدوديت در عرضه سيم كارت

در رندباز محدوديتي براي عرضه سيم كارت وجود ندارد و شما به عنوان فروشنده مي توانيد؛ در صورت تمايل چندين سيم كارت را آگهي كنيد. علاوه بر اين در رندباز قابليت فروش انواع سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول، ايرانسل، رايتل، تاليا و .... وجود داشته كه افراد مي توانند در صورت تمايل از آن بهره مند گردند.

 

.        امكان فروش فوري سيم كارت

در رندياز براي افرادي كه نياز به پول داشته و قصد فروش فوري سيم كارت خود را دارند؛ امكاني فراهم شده تا با ثبت آگهي خود در بخش فروش فوري سيم كارت، آن را سريعتر از زمان ممكن بفروشيد. در اين بخش، بعد از ثبت آگهي بلافاصله آگهي شما براي تعدادي از فروشندگان حرفه اي و متخصص بازار خريد و فروش سيم كارت فرستاده مي شود. به همين خاطر سيم كارت هاي آگهي شده در اين قسمت، معمولا بسيار سريعتر و بدون اتلاف وقت به فروش مي رسند.

 

.        لذت خريد

مطمئنا صرفه جويي در وقت و هزينه تنها مزيت رندباز نبوده و اين پلتفرم فرصتي است كه در يك فضاي امن و راحت مانند خانه، به آساني با هر كسي كه تمايل داريد؛ مشورت كنيد و در نهايت با اطمينان بهترين سيم كارت مخصوص به خود را خريداري كنيد.

 

.        استعلام قيمت

اگر قصد خريد يا فروش سيم كارت دائمي يا اعتباري همراه اول، ايرانسل و... را داشته باشيد، بايد در گام نخست با مقايسه قيمت ها، بتوانيد بفهميد بودجه اي كه براي اين كار در نظر گرفته ايد؛ كافي است يا نه؟

قطعا در حالت عادي براي مقايسه قيمت ها نياز به رفت و آمد هاي چندين باره به دفاتر پيشخوان دولت، فروشگاهها و يا مراكز خريد و فروش سيم كارت داريد تا هم سيم كارت مناسب خود را پيدا كنيد و هم از منصفانه بودن قيمت مطمئن شويد كه اين كار نيازمند صرف وقت و هزينه نسبتا زياد مي باشد. ولي در رندباز افراد به راحتي مي توانيد تنها با چند كليك ساده، ليست سيم كارت هاي يك پيش شماره يا يك اپراتور را مشاهده نموده و با مقايسه قيمت ها بهترين سيم كارت را با توجه به بودجه خود پيدا كنند.

البته براي قيمت گذاري سيم كارت خود نيز مي توانيد از امكانات رندباز استفاده نموده و آن را با قيمتي مناسب براي فروش آگهي كنيد. زيرا رندباز در طول سالها فعاليت مستمر و مفيد خود توانسته اعتبار ويژه اي در بين حرفه اي هاي اين حوزه كسب كند.

 

مرجع قيمت گذاري در بازار سيم كارت ايران

رندباز با بيش از هزار فروشگاه و 5000 سيم كارت نه تنها از بيشترين تنوع در بازار سيم كارت كشور برخوردار است؛ بلكه بازديد روزانه دهها هزار نفر از اين سايت، اين پلتفرم را به يك مرجع تخصصي قيمت گذاري در بين حرفه اي ها تبديل كرده است و قيمت هاي اعلامي از سوي آن دقيق و قابل استناد مي باشد.

استعلام قيمت سيم كارت به عنوان يكي از مهم ترين دغدغه هاي افراد، در پلتفرم رندباز بسيار سريع و آسان صورت مي پذيرد. قطعا اگر از قيمت سيم كارت خود مطلع نباشيد، نمي توانيد خريدار خوبي براي آن پيدا كنيد و از فروش خود لذت ببريد. به همين خاطر لازم است؛ با مراجعه به اين پلتفرم ابتدا از قيمت سيم كارت خود مطلع شويد و سپس نسبت به فروش آن اقدام نماييد.

 

عوامل موثر بر قيمت سيم كارت

البته در بازار سيم كارت ايران عوامل زيادي بر تعيين قيمت نهايي سيم كارت موثرند، البته ميزان تاثير گذاري اين فاكتورها با هم برابر نبوده و هر كدام تا حد مشخصي مي توانند قيمت يك سيم كارت را دچار نوسان سازند. فاكتورهايي مانند:

 

نوع اپراتور:

از ميان سيم كارت هاي موجود در بازار، سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول در جايگاه نخست پرطرفدارترين سيم كارت ها قرار مي گيرند. جايگاه دوم متعلق به ايرانسل و اپراتور رايتل در جايگاه سوم قرار مي گيرد.

 

ميزان كاركرد:

به طور كلي سيم كارت هاي صفر در بازار قيمت بالاتري نسبت به سيم كارت هاي كاركرده دارند. البته گاهي وقتها ديده مي شود در بخش ويژگي هاي يك سيم كارت، از عنوان كم كاركرد يا در حد صفر استفاده مي شود كه اين عنوان براي سيم كارت هايي مي باشد كه براي مدت زمان طولاني خاموش بوده و زنگ خور زيادي ندارند.

علاوه بر اين هر چند وقت يكبار از سوي مخابرات سيم كارت هايي كه سلب امتياز شده اند نيز تحت عنوان سيم كارت سلبي عرضه مي شوند كه كم كاركرد هستند، ولي سيم كارت صفر محسوب نمي شوند. زيرا در تعريف به سيم كارتي صفر مخابراتي گفته مي شود كه تاكنون در گوشي قرار داده نشده و از آن هيچ استفاده اي نشده باشد. البته سيم كارت هاي كم كاركرد از سيم كارت هاي كاركرده قيمت بالاتري دارند؛ ولي قيمت سيم كارت صفر تقريبا 20% درصد گران تر مي باشد.

 

نوع سيم كارت:

دائمي يا اعتباري بودن سيم كارت يك فاكتور مهم در تعيين قيمت سيم كارت است. زيرا جايگاه و اعتبار اين دو نوع سيم كارت كاملا با هم فرق دارد. به طور كلي سيم كارت هاي دائمي همه اپراتورها گران تر از سيم كارت هاي اعتباري همان اپراتور مي باشد.

 

ميزان رندي شماره:

اين فاكتور به عنوان تاثيرگذارترين بخش بر قيمت سيم كارت مي تواند قيمت يك سيم كارت را تا ميلياردها تومان جابجا نمايد. سيم كارت هاي لوكسي كه در بازار با قيمت يك خانه يا ماشين برابري مي كنند، تنها به اين خاطر قيمت بالايي دارند كه شماره اي رند و سليس دارند.

بر اساس تعريف، هر چه تكرار يك عدد در شماره اي بيشتر باشد، شماره رند تر و گران تر خواهد بود. ولي همه چيز به همين آساني است و تعيين رندي يك شماره، مقوله اي سخت و پيچيده است. تقسيم بندي رندي شماره ها به رند پله اي، آينه اي، هزاري، ميليوني، گفتاري، تاريخ تولد، و .... نشان مي دهد كه اين قصه سر دراز دارد و اگر به زير و بم آن آشنا نباشيد؛ به راحتي مي توانيد فريب بخوريد.

 

نوع پيش شماره:

در بين سيم كارت هاي دائمي همه اپراتورها، پيش شماره هاي قديمي گران تر و محبوب تر هستند. مثلا در اپراتور همراه اول گران ترين و محبوب ترين شماره، مربوط به سيم كارت دائمي 0912 مي باشد. در اين پيش شماره نيز هر چه كد سيم كارت پايين تر باشد و بعد از پيش شماره 0912 عدد 1 يا 2 قرار گيرد؛ قيمت سيم كارت گران تر مي شود.

البته با توجه به اين كه سيم كارت دائمي 0912 به عنوان يك كالاي سرمايه اي در بازار محسوب مي شود، قيمت گذاري بر آن كار بسيار ظريف و سختي مي باشد. مثلا اگر سيم كارت 0912 متعلق به تهران باشد؛ قطعا گران تر از سيم كارت هاي شهرستان مي باشد. از آنجا كه در روزهاي نخست عرضه سيم كارت در ايران، همراه اول سيم كارت 0912 را براي استان هاي البرز، زنجان، قم، قزوين، سمنان و تهران در نظر گرفته بود، اين پيش شماره متعلق به اين استان ها مي باشد. بنابراين اگر مي خواهيد بدانيد سيم كارتتان متعلق به تهران مي باشد يا نه؟ بايد به شماره پرونده سيم كارت مراجعه كنيد.

 

براي قيمت گذاري سيم كارت چه بايد كرد؟

قطعا همه مي دانيم كه قيمت گذاري سيم كارت، يك كار تخصصي و مهم مي باشد كه نيازمند شناخت بازار، نوسانات قيمت و ميزان عرضه و تقاضا مي باشد. اين حساسيت در زمان قيمت گذاري بر روي سيم كارت هاي با ارزش 0912 بسيار بيشتر نيز خواهد شد. بنابراين توصيه مي شود؛ حتي اگر فكر مي كنيد قيمت سيم كارت خود را مي دانيد، باز هم از مراجعه به اين رندباز و استعلام قيمت غافل نشويد.

البته شايد شما يك قيمت نسبي از سيم كارتتان داشته باشيد و با مقايسه قيمت ها بتوانيد قيمت آن را حدس بزنيد. ولي اين كار اصلا توصيه نمي شود. زيرا از يك طرف قيمت گذاري در رندباز بر اساس پارامترهاي موثر بر قيمت سيم كارت انجام مي شود و از طرف ديگر قيمت اعلامي در رندباز كاملا كارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.