• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

آواي انتظار بي كلام همراه اول

۱۱ بازديد

هنر هميشه طرفدارت خود را دارد و هنر هميشه صداي جامعه بوده است.اين روز ها موسيقي نسبت به بقيه هنرها در جامعه تاثير گذار است. موسيقي هميشه در دل جامعه بوده است و هر موسيقي كه آمده است از دل جامعه بوده است.اين روزها بسياري از اپراتور 

هاي سيم كارت در تلاش هستند كه از اهنگ ها به عنوان اهنگ هاي پيشواز استفاده كنند.اولين بار از آهنگ هاي پيشواز توسط ايرانسل ارائه گرديد كه نوآوري بسيار جالبي در آن زمان بوده است.اين روز ها بسياري از مردم مي خواهند كه از اهنگ هاي پيشواز استفاده كنند. اهنگ هاي پيشواز بسيار كاربردي هستند و جايگزين بوق هاي آزار دهنده بود .. در حال حاضر همه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اپراتورها مي توانند با مراجعه به وب سايت اپراتور خود، به راحتي آواي مورد نظر خود را انتخاب نموده و به جاي بوق انتظار از آن استفاده نمايند.

در اين بين اپراتور همراه اول نيز مانند ساير اپراتورها تلاش نمود تا با ايجاد قابليت ها و ويژگي هاي منحصر بفرد، سرويس آواي انتظار خود را بسيار جذاب تر و هيجان انگيزتر از ديگران در اختيار كاربران قرار دهد. به همين خاطر همراه اول در اين سرويس، آواها و موسيقي هاي متنوع و بي نظيري را با در نظر گرفتن سلايق مختلف جمع آوري و دسته بندي نموده كه به كاربران اين امكان را مي دهد تا در شرايط و مناسبت هاي مختلف، به جاي بوق انتظار از موسيقي مورد علاقه خود استفاده نمايند.

براي اطلاع از آهنگ ها، مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول مي توانند به سايت آهنگ هاي پيشواز همراه اول به آدرس rbt.mci.ir   مراجعه نموده و در بخش جستجوي پيشواز دلخواه، آواي مد نظر خود را از طريق كد آوا، نام آوا و يا صاحب اثر جستجو كنند. هر كدام از اين دسته بندي ها براي راحتي حال كاربران ايجاد شده و اين امكان را به آنها مي دهد تا آواي مورد نظر خود را از بين صدها آهنگ و موسيقي موجود در سايت پيدا كنند.

علاوه بر اين در همين صفحه مشتركين همراه اول مي توانند با مراجعه به بخش آواهاي برتر، پيشوازهاي محبوب كاربران ديگر را مشاهده نموده و در صورت تمايل از آنها استفاده نمايند. علاوه بر اين بروز ترين و جديد ترين كد آهنگ پيشواز همراه اول نيز به صورت ليستي در اين صفحه قرار داده شده كه مي تواند در انتخاب آواي مورد نظر كاربران كمك كننده باشد.

 

آواي پيشواز بي كلام

 

وب سايت آهنگ هاي پيشواز همراه اول با قابليت ها و ويژگي هاي متفاوت و خاصي كه در آن وجود دارد، استفاده از آهنگ پيشواز را به يكي از كاربردي ترين و پرطرفدارترين سرويس هاي اين اپراتور تبديل كرده است. در اين سايت موسيقي و آواهاي انتظار در سبك هاي مختلفي مانند پاپ، محلي، موسيقي فيلم، كودكانه، مذهبي، كلاسيك، ورزشي، مناسبتي، بي كلام، بين المللي و ... وجود دارد و كاربران مي توانند بسته به سليقه خود بخش مورد نظر را كليك كرده و تمامي آواهاي مربوط به آن بخش را مشاهده نمايند. در اينجا امكان پخش و شنيدن آنلاين آواها بعد از فشردن دكمه پخش نيز وجود دارد.

يكي از پرطرفدارترين سبك هاي موجود در وب سايت، موسيقي بي كلام مي باشد كه شامل يك ليست از زيباترين و قشنگ ترين پيشوازهاي موسيقي بدون كلام ايراني و خارجي ( گيتار، ويولن، پيانو و ... ) مي شود و علاقمندان به موسيقي بي كلام مي توانند با انتخاب آنها، به مخاطبان خود در هنگام انتظار تماس، آوايي دلنشين و جذاب را هديه دهند.

 

گزيده اي از آهنگ هاي پيشواز بي كلام همراه اول

 

 

 

 

ساز گيتار

قطعه اول كد 64197

قطعه سوم كد 87307

قطعه چهارم كد 87308

گيتار عرفاني ژان فيليپ ادن كد 75948

 

ساز ويولن

جان مريم بهروز پناهي قطعه سوم  كد 82639

قطعه اول جان مريم كد 39677

قطعه دوم جان مريم كد 39678

آهنگ شاد كد 77882

ساز تار

تكنوازي تار كد 86582

ساز سنتور

تكنوازي سنتور كد 77586

 

 

 

ساز پيانو

قطعه سوم كد 56329

قطعه دوم كد 87544

قطعه اول كد 56323

درنه جان فريبرز لاچيني كد 24811

از خودم بدم مياد فريبرز لاچيني كد 24823

از سرزمين شمالي كد 63434

عشق در باران كد 63476

 

 

ساير

طرحي از تو كد 99459

دعاي عشق كد 99457

پرتقالي كد 99456

غمگين ترين كد 99454

محبتي زيبا كد 99450

خوب و زيبا كد 99452

 

لازم به ذكر است؛ موسيقي بي كلام موجود در وب سايت همراه اول بسيار متنوع تر و بيشتر از موارد ذكر شده در جدول بالا مي باشد و توصيه مي شود، حتما پيش از انتخاب آوا، به وب سايت همراه اول مراجعه نماييد.

براي فعال سازي سرويس آواي انتظار همراه اول، مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول  بايد كدهاي پيشواز بي كلام همراه اول را به شماره 8989 ارسال نمايند، هزينه فعال سازي براي يك ماه 300 تومان مي باشد كه اين مبلغ به صورت حساب پايان دوره مشتركين دائمي اضافه شده و يا از اعتبار ريالي مشتركين اعتباري كسر مي گردد.

در صورتي كه مشترك بعد از فعال سازي آهنگ تمايل به تعويض آهنگ داشته باشد، مي تواند نسبت به تعويض رايگان آن اقدام نمايد، البته به شرطي كه از زمان خريد آهنگ فعلي كه فعال مي باشد، پانزده روز نگذشته باشد. براي تعويض آهنگ نيز؛ تنها كافي است مشترك كد مورد نظر را به سر شماره 8989 پيامك كند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.