• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

محبوب ترين سيم كارت هاي رند

۱۱ بازديد

اين روزها بسياري از مردم به دنبال خريد سيم كارت هستند و مي خواهند كه سيم كارت دائمي داشته باشند. يكي از اپراتور هايي كه  سيم كارت هاي دائمي دارد از روزي هم كه شروع به فعاليت كرد تا به امروز بسيار محبوب بوده است اپراتور همراه اول است.سيم كارت هاي دائمي همراه اول در بازار بسيار گران ولي پرطرفدار هستند و در بازار سيم كارت خواهان بسياري دارند.اپراتور همراه اول در اين سال ها توانسته است بر پايه سيم كارت هاي دائمي خود توانسته است در بازار محبوب شوند.از طرفي هم سيم كارت هاي دائمي به عوامل بسياري بستگي دارد و فقط بر اساس اپراتور ها تاثير گذار نيست. اما اپراتور اما در اين سال ها توانسته است بر اساس قديمي بودن خود در بازار اكثر  مردم را به طرف خود بكشاند وبا دادن سرويس هاي جذاب بتواند كه خود را در بازار تنها اپراتور معرفي كند

در اين ميان مهمترين و تاثير گذار ترين عامل در تعيين قيمت يك سيم كارت، رندي يك شماره است كه به عنوان يك فاكتور مهم، مي تواند قيمت سيم كارت را در بعضي شرايط تا صدها ميليون جابجا نمايد. به همين خاطر اين بخش، از سوي فعالان حوزه خريد و فروش سيم كارت به به دقت مورد بررسي قرار گرفته و دسته بندي هاي مختلفي از آنها ارائه شده است.

 

تعريف رندي سيم كارت

به طور كلي سيم كارت رند به خطي گفته مي شود كه در آن عددهاي يك شماره تكرار شوند. البته با وجود كلي بودن اين تعريف، برخي شماره ها بدون استفاده از قانون تكرار باز هم از سلاست و رواني خاصي برخوردارند و در اين گروه قرار مي گيرند. به همين خاطر اين دسته بندي از گستردگي و پيچيدگي بسيار زيادي برخوردار مي باشد و هر كسي به راحتي نمي تواند نوع و ميزان رندي يك شماره را مشخص كند.

 البته اين كار به راحتي در برخي سايت هاي خريد و فروش سيم كارت مانند رندباز، انجام مي پذيرد كه افراد مي توانند در صورت تمايل به آن مراجعه نموده و از قيمت و ميزان رندي شماره خود آگاهي پيدا كنند.

 

انواع رندي سيم كارت

سيم كارت رند يا Memorable sim card در دنيا با قابليت ماندگاري در ذهن شناخته مي شوند كه اين امر به تنهايي يك مزيت بزرگ و ويژه براي صاحبان مشاغل، وكلا، پزشكان و مديران به حساب مي آيد. در حال حاضر سيم كارت هاي رند انواع مختلفي دارند مانند رند آينه اي، رند حروفي، رند ترتيبي، رند تاريخ تولد، رند تكرار پيش شماره، رند پله اي و .... بررسي ها نشان مي دهد؛ اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واكنش هاي مثبت ايجاد مي كنند و باعث جلب نظر مي شود؛ به همين خاطر داشتن يك شماره رند تقريبا براي همگان جذاب و دوست داشتني مي باشد.

 

شماره هاي رند پر طرفدار

از بين شماره هاي رند، در صورتي كه شماره مربوط به سيم كارت دائمي همراه اول باشد، قيمت و محبوبيت سيم كارت به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. از آنجا كه از بين شماره هاي سيم كارت دائمي همراه اول، گران ترين شماره مربوط به شماره هاي دائمي 0912 مي باشد، سيم كارت دائمي رند 0912 به عنوان گران ترين و پرطرفدارترين سيم كارت هاي موجود در بازار، از قيمت هاي نجومي و غير قابل باوري برخوردارند كه خبر خريد يا فروش آنها هر چند وقت يكبار پرسر و صدا و شوكه كننده مي باشد.

علاوه بر تكرار يك عدد، بعضي از شماره هاي رند در بين مردم و خريداران محبوب تر هستند و به خاطر همين محبوبيت از قيمت بسيار بيشتري نيز برخوردارند. بعضي از اين شماره هاي رند پرطرفدار به شرح ذيل مي باشند:

 

·        رند آينه اي:

در سيم كارت آينه اي علاوه بر تكرار اعداد، ساختار اعداد به صورت آينه اي عمل مي كند. مثلا اگر دو عدد 23 و 32 در شماره هاي يك عدد تكرار شوند، به آن شماره رند آينه اي گفته مي شود. شايد يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت و گراني اين نوع شماره، ماندگاري بالاي اين نوع اعداد در حافظه باشد كه مورد توجه صاحبان برندها مي باشد.

 

رند تاريخ تولد:

در صورتي كه اعداد يك شماره بيانگر تاريخ تولد يك فرد باشد، به آن شماره، شماره رند تاريخ تولد گفته مي شود. اعداد مربوط به تاريخ تولد مي تواند در ابتدا، انتها و حتي وسط شماره باشد. البته مكان قرار گيري شماره ها در تعيين قيمت و ميزان محبوبيت سيم كارت موثر است،

علاوه بر اين در صورتي كه در اين نوع شماره، عدد صفر يا پنج در انتهاي شماره قرار گيرند، قيمت سيم كارت افزايش مي يابد. يكي ديگر از اعداد تاثير گذار در شماره رهاي تاريخ تولد، عدد 66 مي باشد  مي باشد كه حضورش در سيم كارت مي تواند قيمت آن را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.

 

رند ترازويي:

به شماره هايي كه اعداد در آنها مانند ترازو عمل مي كنند؛ رند ترازويي مي گويند. در اين نوع شماره هر چه عدد در اين سمت ترازو قرار دارد؛ عينا به همان مقدار و همان گونه در سمت ديگر تكرار مي شود. اين تكرار كه شماره را بسيار جذاب و به ياد ماندني مي كند، سبب محبوبيت بالا و قيمت تقريبا نجومي اين شماره ها مي شود.

 

سيم كارت هاي محبوب رند 0912 كدام است؟

با توجه به معاملات انجام شده در بازار خريد و فروش سيم كارت ايران، بعضي از شماره هاي رند محبوب تر بوده و طرفداران پروپا قرصي دارند كه به محض عرضه شماره، حاضر به پرداخت هر قيمتي براي آنها مي باشند؛ اين شماره هاي محبوب را مي توان به شرح ذيل دسته بندي كرد:

 

·        از بين پيش شماره هاي 0912، كد يك به عنوان قديمي ترين و پرطرفدارترين سيم كارت موجود در بازار، گران ترين سيم كارت در بازار خريد و فروش مي باشد. شماره هاي رند كد يك 0912، از ناياب ترين و با ارزش ترين پيش شماره ها محسوب مي گردند كه به محض عرضه حتي با وجود يك قيمت نجومي بلافاصله به فروش مي روند.

 

·        بعد از آن، شماره هاي رند سيم كارت دائمي 0912 با كدهاي 2 و 3 كه بيشتر براي تجاري سازي مورد استفاده قرار مي گيرند و در بين مديران و صاحبان برندها پرطرفدار مي باشند، قرار دارند. اين شماره هاي رند نيز با قيمت هاي بالا و تعداد محدود به محض عرضه در بازار، به سرعت به فروش مي رسند.

 

·        در جايگاه بعدي رده بندي پرفروش هاي بازار خريد و فروش سيم كارت، شماره هاي رند سيم كارت دائمي 0912 مربوط به كد 5 قرار مي گيرد. به طور كلي عدد 5 به دليل زيبايي در نوشتار و گفتار بسيار مورد توجه افراد مي باشد. بيشتر افرادي كه به دنبال خاص و منحصر بفرد بودن هستند و ميخواهند از طريق شماره به يك پرستيژ و جايگاه اجتماعي برسند؛ از اين شماره استفاده مي كنند.

 

·        در نهايت اگر به دنبال دادن يك هديه تولد خاص و لاكچري هستيد، طبيعتا شماره هاي رند تاريخ تولد به عنوان يك كادوي گران و منحصر بفرد مي تواند، توجه همگان را جلب كند. البته در اين نوع رندي هم قيمت ها يكسان نبوده و هر چه تعداد صفر در سيم كارت بيشتر باشد و شماره جلوه بيشتري داشته باشد، سيم كارت گران تر و با ارزش تر خواهد بود.

 

سيم كارت رند ارزان كدام است؟

با توجه به اين كه سيم كارت دائمي همراه اول گران ترين و محبوب ترين سيم كارت هاي موجود در بازار ايران هستند و شماره هاي رند مربوط به اين پيش شماره، بالاترين قيمت را در بازار دارند كه گاها با خريد و فروش يك واحد آپارتمان برابري مي كند؛ امكان خريد اين پيش شماره براي هر كسي مقدور نمي باشد. به همين خاطر اگر به دنبال يك شماره ارزان تر و اقتصادي تر رند در بازار هستيد، بهتر است از بين شماره هاي سيم كارت اعتباري همراه اول يك شماره رند معتبر انتخاب كنيد. البته شماره هاي اعتباري ايرانسل نيز براي انتخاب گزينه هاي خوبي محسوب مي شوند، خصوصا اگر شماره رند مربوط به پيش شماره هاي قديمي تر ايرانسل باشد.

شايان ذكر است، در كل قيمت يك سيم كارت رند، چه از نوع دائمي و چه از نوع اعتباري بسيار گران و قابل توجه مي باشد و به هيچ وجه اين قيمت ها قابل قياس با هزينه يك سيم كارت معمولي در بازار نمي باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.