• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

رده بندي سيم كارت دائمي 0912 بر اساس پيش شماره

۱۵ بازديد

اين روز ها در بازار سيم كارت همه خواهان خريد سيم كارت هاي همراه اول هستند و همراه اول هم در بازار ارزش بالايي دارد.همراه اول در اين سال توانسته است كه در اين سال ها براي هر استان سيم كارت هاي دائمي مخصوص خود خود استان را بزند و تا نقل و انتقالات سيم كارت  بسيار راحت انجام شود. از طرفي ديگر هم سيم كارت هاي همراه اول در همه جاي ايران خواهان بسياري دارد و به خاطر هزينه هاي جابجايي در استان بسيار بهتر است.براي همين است كه همراه اول بسيار در بازار محبوب است و توانسته است كه در اين سال ها در بازار سيم كارت جز برند هاي معتبر باشد.همراه اول در تلاش است كه بتواند در بازار سيم كارت هاي دائمي جايگاه خود را محكم تر كند و براي همين قضيه در تلاش است كه  سيم كارت هاي دائمي خود را با كد هر شهر افزايش دهد

البته در حال حاضر با اجرا شدن طرح رومينگ ملي، مشتركين همه اپراتورها به راحتي مي توانند از آنتن دهي و پوشش شبكه اپراتورهاي ديگر به صورت رايگان بهره مند گردند و نحوه تخصيص امكانات و خدمات به كليه مشتركين سيم كارت اعتباري و دائمي در كل كشور يكسان مي باشد. ولي با اين وجود همچنان سيم كارت دائمي همراه اول از پرطرفدارترين و گرانترين سيم كارت هاي موجود در بازار هستند كه از اعتبار بالايي هم برخوردار مي باشند.

 

گران ترين سيم كارت ها در كشور:

در اين ميان سيم كارت دائمي 0912 كه متعلق به مشتركين استان هاي تهران، قزوين، قم، سمنان، البرز و زنجان مي باشد، به عنوان گرانترين سيم كارت ها در بازار خريد و فروش مي شوند. البته ارزش ريالي همه سيم كارت هاي دائمي 0912 به يك اندازه نبوده و قيمت آنها بر اساس نوع پيش شماره متفاوت خواهد بود.

 

رده بندي سيم كارت دائمي 0912 بر اساس پيش شماره:

تقريبا بيش از سه دهه از عرضه اولين شماره هاي سيم كارت دائمي 0912 مي گذرد، گذشت زمان مانند هر كالاي سرمايه اي ديگري، تاثير زيادي بر قيمت اين شماره هاي قديمي داشته و آنها را روز به روز گرانتر ساخته است.

البته عوامل ديگري مانند نوع رندي شماره و ميزان كاركرد سيم كارت نيز بر تعيين قيمت نهايي سيم كارت موثر است؛ ولي اگر بخواهيم صرفنظر از اين فاكتورها ميزان محبوبيت پيش شماره هاي 0912 را بررسي كنيم؛ مي توانيم آنها را در دسته هاي زير قرار دهيم:

 

سيم كارت 0912 با كد يك:

به طور كلي به سيم كارتي كه بعد از پيش شماره 0912 عدد يك قرار بگيرد، به آن سيم كارت كد 1 مي گوييم كه گران ترين و معتبر ترين سيم كارت دائمي موجود در بازار مي باشد. اين پيش شماره كه از اعتبار اجتماعي بسيار بالايي در بين مردم برخوردار است، در بين مديران و صاحبان كسب و كار بسيار پرطرفدار مي باشد.

 

سيم كارت 0912 با كد 2 و 3:

سيم كارت 0912 كد 2 و 3 بعد از كد يك، گران ترين پيش شماره موجود در بازار مي باشد كه به علت اعتبار بالايي كه دارند؛ معمولا در تمام كشور مورد استفاده قرار مي گيرند. با توجه به قدمت طولاني و اعتبار بالا اين دو پيش شماره از سوي صاحبان مشاغل معمولا براي برند سازي و تجاري سازي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

سيم كارت 0912 با كد صفر و 9:

سيم كارت 0912 با كد صفر و 9 كه در سال هاي اخير عرضه شدند، به عنوان ارزانترين سيم كارت موجود در بازار براي كساني كه قصد شروع كسب و كار جديد را دارند، بسيار مناسب مي باشد. زيرا از يك طرف تنوع شماره هاي صفر و كارنكرده اين پيش شماره ها در بازار زياد مي باشد و افراد مي توانند با پرداخت هزينه اي كاملا اقتصادي صاحب يك سيم كارت دائمي 0912 گردند؛ از طرف ديگر شماره هاي رند اين پيش شماره ها از شرايط پرداخت و قيمت مقرون به صرفه اي برخوردار هستند؛ كه بسيار براي سرمايه گذاري و يا برند سازي مناسب مي باشند.

 

ساير پيش شماره هاي 0912:

سيم كارت دائمي 0912 با كدهاي 4،5،6،7 و 8 كه همگي از اعتبار بالايي در جامعه برخوردارند، به عنوان پيش شماره هاي ارزشمند در كشور شناخته مي شوند. به طور تقريبي هر چقدر كد يك سيم كارت دائمي همراه اول پايين تر باشد، ارزش ريالي و قيمت سيم كارت بالاتر است. بنابراين در جدول طبقه بندي و ارزش گذاري سيم كارت دائمي همراه اول، قيمت سيم كارت دائمي 0912 با كد 4 از 5 بيشتر است. به همين ترتيب سيم كارت كد 5 نيز از سيم كارت كد 6 گران تر مي باشد و اين روند تا به آخر ادامه خواهد داشت.

 

هر پيش شماره 0912 مناسب چه كساني است؟

خريد سيم كارت 0912 به عنوان يك كالاي سرمايه اي در بازار ايران، يك خريد برد- برد محسوب مي گردد. خصوصا با نوسانات ارز در بازار ايران، روند صعودي قيمت سيم كارت دائمي همراه اول بسيار چشمگير و قابل توجه مي باشد. ولي با اين وجود اگر شناخت درستي از نيازهاي خود داشته باشيم؛ مي توانيم انتخاب بهتر و مقرون به صرفه اي تري داشته باشيم، به همين خاطر در ادامه سيم كارت ها را از نظر نوع مصرف مورد بررسي قرار مي دهيم:

 

·        سيم كارت دائمي 0912 مناسب سرمايه گذاري

اگر قصد سرمايه گذاري در اين بازار را داريد، بهتر است از بين پيش شماره هاي دائمي يك تا چهار همراه اول شماره خود را انتخاب نماييد، زيرا اين پيش شماره ها بسيار پرطرفدار بوده كه به محض عرضه در بازار به فروش مي رسند.

 

·        سيم كارت دائمي 0912 مناسب مصرف شخصي

اگر صرفنظر از بحث سرمايه گذاري، قصد خريد سيم كارت براي استفاده شخصي داريد، توصيه مي شود با توجه به بودجه خود، از بين پيش شماره هاي 0912 با كد صفر و نه كه از تنوع بيشتري برخوردار هستند، يك شماره صفر يا كار نكرده را انتخاب نماييد. زيرا اين شماره ها نه تنها قيمت مقرون به صرفه تري دارند، بلكه از دردسرهاي شماره كاركرده نيز به دور مي باشند. علاوه بر اين نحوه پوشش شبكه و نوع خدمات همراه اول به كليه پيش شماره هاي دائمي يكسان بوده و نوع پيش شماره تاثيري بر هزينه هاي جاري ارتباطي و نحوه دريافت خدمات نخواهد داشت، بنابراين حتي با يك شماره نسبتا ارزان همراه اول، شما مي توانيد از خدمات بزرگترين اپراتور فعال در كشور، به بهترين نحو برخوردار گرديد.

 

·        سيم كارت دائمي 0912 مناسب كسب و كار جديد

اگر به عنوان يك تازه كار قصد شروع يك كسب و كار جديد را داريد و صرفه جويي در بخش هاي مختلف در روزهاي آغازين كسب و كار برايتان مهم است، پيشنهاد مي شود؛ از بين سيم كارت 0912 ارزان ، يعني كد صفر و نه به دنبال شماره هاي رند و قيمت مناسب باشيد، تا هم با استفاده از اعتبار يك شماره دائمي رند به كسب و كار خود رونق ببخشيد و هم بتوانيد از تمامي خدمات و امكانات يك سيم كارت دائمي لذت ببريد.

 

·        سيم كارت دائمي 0912 مناسب برند سازي

در نهايت اگر قصد برندسازي و تجاري سازي داريد و مي خواهيد با كسب اعتبار در بازار، يك شبه، ره صد ساله را برويد، پيشنهاد مي شود از بين پيش شماره هاي معتبر دو و سه، به دنبال شماره هاي رند و تاثير گذار باشيد تا به راحتي در حافظه افراد بمانيد و در ميان بازاريان و اقشار مختلف جامعه ارزش و اعتبار كسب كنيد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.