• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

تعرفه ويژه رومينگ 1402 براي مشتركين ايرانسل

۱۶ بازديد

با شروع سال جديد اپراتور ها در تلاش هستند كه خدمات متفاوت را به مشتريان خود دهند از طرفي هم سال جديد است و اكثر مردم به سفر هاي نوروزي مي روند و مهم ترين دغدغه آنها شايد ارتباط باشد كه بايد دوستان و خويشان خود بگيرند.از طرفي هم بسياري از مردم تصميم دارند كه در اين تعطيلات به سفر هاي خارجي روند .براي همين اكثر مردم براي اينكه بتوانند در مسافرت به راحتي ارتباط برقرار كنند از سرويس رومينگ بين الملل استفاده مي كنند. اين سرويس بسيار مناسب و عالي است براي انكه هزينه هاي ارتباطات زياد نشود مي توان از اين سرويس بسيار عالي استفاده كرد تا در هزينه هاي ارتباطي صرفه جويي كنيم . استفاده از سرويس هاي بين الملل بسيار براي مردم هم مي تواند در سفر هاي  بين الملل بسيار خوب باشد و مزيت هايي هم  نسبت به آزاد استفاده كردن سيم كارت ها دارند.در كل در سفر هاي بين الملل اپراتور هاي سيم كارت در تلاش هستند كه خدمات خوبي را به مشتريان خود ارائه دهند

براي برقراري اين سرويس، اپراتورهاي داخلي كشور مبدا با اپراتورهاي خارجي مذاكره مي كنند و قراردادي منعقد مي كنند تا اپراتور خارجي در ازاي دريافت هزينه اي به كاربران اپراتور داخلي سرويس ارائه دهند. پس در سفر خارجي، مشترك با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل به برج هاي مخابراتي اپراتورهاي كشور مقصد متصل شده و از خدمات آنها استفاده مي نمايد.

 

سرويس رومينگ بين الملل ايرانسل در نوروز 1402

اپراتور ايرانسل به عنوان اولين اپراتور ديجيتال در كشور، در روزهاي پاياني اسفند بسته هاي ويژه اي جهت سرويس رومينگ بين الملل مسافران نوروزي در نظر گرفته است كه امكان بهره مندي از آنها براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل فراهم مي باشد.

فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل به عنوان يكي از گزينه هاي روي ميز، براي مشتركيني كه قصد سفر به كشورهاي خارجي را دارند، با وجود منفعت هاي فراوان همواره پر هزينه و گران بوده است. اپراتور ايرانسل اين بار با هدف كاهش هزينه هاي مشتركين خود، اين سرويس را براي مسافران بعضي از كشورها ارزان تر از هميشه در نظر گرفته است.

 

بسته ويژه رومينگ بين الملل عراق در نوروز 1402

هر چند كه روشن كردن گوشي و دريافت پيامك در تعرفه رومينگ بين الملل تمام اپراتورها، رايگان مي باشد. ولي استفاده از خدمات رومينگ بين الملل هزينه هايي را براي مسافران رقم خواهد زد كه گاها بسيار قابل توجه و زياد مي باشد.

به طور كلي تعرفه رومينگ بين الملل، بسته به كشور مقصد و اپراتور انتخابي و امكاناتي كه ارائه مي كنند، متفاوت خواهد بود، ولي اپراتورها معمولا تلاش مي كنند تا اين تعرفه ها را با ايجاد شرايط خاص متعادل تر نموده و با ارائه بسته هاي ويژه كه از شرايط بسيار مطلوبي برخوردارند، هزينه هاي ارتباطي  مسافران نوروزي را كاهش دهند.

عراق به عنوان يكي از همسايه هاي غربي ايران مقصد بسياري از مسافران در ايام نوروز مي باشد. مسافران اين سفر زيارتي مي توانند در صورت تمايل از بسته ويژه رومينگ بين الملل ايرانسل در عراق استفاده نمايند كه به شرح ذيل مي باشد:

 

مدت اعتبار

حجم بسته

قيمت

كد دستوري

10 روزه

10 گيگابايت اينترنت

100 هزار تومان

# 1 *3* 1111*

 

بسته هاي رومينگ بين الملل ويژه ساير كشورها در نوروز 1402

علاوه بر بسته ويژه رومينگ عراق، اپراتور ايرانسل بسته هاي ويژه ديگري نيز براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري خود كه قصد سفر به ديگر كشورهاي دنيا را دارند؛ در نظر گرفته كه در 49 كشور دنيا از جمله: تركيه، امارات، آلمان، چين، ارمنستان، فرانسه، ايتاليا، روسيه، آذربايجان و ... قابليت فعال سازي و بهره مندي را دارند.

شرايط بسته هاي ويژه دور دنيا در اپراتور ايرانسل:

مدت اعتبار

حجم بسته

قيمت

كد دستوري

7 روزه

75 مگابايت اينترنت

50 هزار تومان

# 2 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

150 مگابايت اينترنت

90 هزار تومان

# 3 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

300 مگابايت اينترنت

170 هزار تومان

# 4 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

600 مگابايت اينترنت

290 هزار تومان

# 5 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

يك گيگابايت اينترنت

410 هزار تومان

# 6 * 2 *3* 1111 *

14 روزه

3 گيگابايت اينترنت

600 هزار تومان

# 7 * 2 *3* 1111 *

30 روزه

5 گيگابايت اينترنت

900 هزار تومان

# 8 * 2 *3* 1111 *

 

نحوه فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل در اپراتور ايرانسل:

در صورتي كه قصد خروج از كشور يا مسافرت به منطقه اي خارج از سرويس شبكه اپراتورهاي داخلي را داريد و برايتان مهم است كه با شماره داخلي خودتان در دسترس باشيد، لازم است كه از رومينگ بين الملل استفاده كنيد.

مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل كه قصد سفر هاي خارجي در ايام نوروز را داشته و ميخواهند با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل با دوستان و آشنايان خود در داخل و خارج كشور در ارتباط باشند، لازم است حتما قبل از سفر اين سرويس را فعال نمايند.

 

براي استفاده از اين سرويس كافي است، مشترك قبل از خروج از كشور سرويس رومينگ بين الملل را به يكي از روش هاي زير فعال نمايد:

·        مراجعه به اپليكيشن پركاربرد ايرانسل من

·        شماره گيري كد دستوري  # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل، مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل در سفرهاي خارجي خود، ديگر نياز به تهيه سيم كارت كشور مقصد را نداشته و بدور از دردسرهاي خريد سيم كارت در اين شرايط ارزي، مي توانند با همان شماره خود به راحتي با دوستان و آشنايان خود در داخل و خارج كشور در ارتباط باشند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.