• تماس تلفني يا استفاده اينترنت در كدام اپراتور گران تر است؟
  • چگونه با گوشي آيفون به اينترنت خط همراه اول، ايرانسل و ..... وصل شويم؟
  • فروش فوري سيم كارت خود را به رندباز بسپاريد؟
  • هديه دوشنبه سوري براي همراه اولي ها
  • نحوه برداشتن پين كد سيم كارت در گوشي هاي هوشمند اندرويد و آيفون

سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل

۱۰ بازديد

اين روز ها اپراتور ها در تلاش هستند كه از هر نظر خدمات خوبي را به مشركين خود ارائه دهند.يكي از خدمات آهنگ پيشواز هست كه ديگر همه اپراتور هاي سيم كارت آن را به مشتركان خود پيشنهاد مي دهند.اين طرح و خدمت اولين بار توسط ايرانسل آغاز گرديد و جز سرويس هاي بسيار محبوب و بين مردم فراگير شد. اين روز ها اكثر مردم از اين سرويس بسيار جذاب و جالب استفاده مي كنند و بزرگ ترين مزيتي كه هست اين است كه مردم از شر بوق هاي آزار دهنده تلفن راحت شده اند . اين روز ها اپراتورها اهنگ هايي كه بيش ترين طرفدار را دارند يا براي مردم بسيار خاطره دارند را به عنوان آهنگ پيشواز به مردم معرفي مي كنند تا ان هايي كه دوست دارند  از اين سرويس بسيار جذاب استفاده كنند تا وقتي كه يكي از آشنايان زنگ مي زنند به جاي بوق يكي از آهنگ هاي پيشواز محبوب را بشنود

ايجاد شرايط حق انتخاب يك آواي دلنشين و مورد پسند به جاي صداي بوق انتظار، شور و هيجان خاصي در بين كاربران ايجاد كرده بود و آنها مي توانستند بدين وسيله خاص بودن خود را به ديگران نشان دهند. به همين خاطر سرويس آواي انتظار نه تنها براي افرادي كه به هر نحوي سعي در متفاوت جلوه دادن خود هستند، جذاب بود؛ بلكه براي كساني كه از شنيدن صداي بوق انتظار خسته شده بودند؛ نيز بسيار خاص و منحصر بفرد به نظر مي رسيد.

 

سرويس آواي انتظار در اپراتور ايرانسل

استقبال مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل از سرويس آواي انتظار، سبب گرديد تا اين اپراتور تغييرات زيادي در نوع خدمات و نحوه دسترسي آن ايجاد كند. تنوع آواها از نظر نوع محتوا نيز در سطح گسترده اي صورت پذيرفته و ليست هاي اعلامي از سوي اپراتور ايرانسل تقريبا هر نوع سليقه اي را خرسند و خشنود مي سازد. مثلا در حال حاضر مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و اعتباري ايرانسل مي توانند آهنگ مورد علاقه خود را نام خواننده جستجو كنند و يا 10 آهنگ برتر و پرطرفدار را به راحتي مشاهده نمايند.

 

هزينه خريد آهنگ پيشواز

در حال حاضر هزينه خريد هر آهنگ پيشواز براي هر مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل، در يك بازه زماني 30 روزه، حداكثر 1500 تومان مي باشد. البته امكان فعال سازي اين سرويس براي يك هفته با قيمت 4،200 تومان نيز براي مشتركين وجود دارد.

براي مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل اين مبلغ زماني از شارژ ريالي مشترك كسر مي گردد كه خريد آهنگ با موفقيت انجام شده باشد. براي مشتركين دائمي ايرانسل نيز بعد از اعلام خريد موفقيت آميز خريد آهنگ پيشواز، اين مبلغ به صورت حساب پايان دوره مشترك اضافه مي گردد. 

 

روش هاي فعال سازي

مشتركين ايرانسل براي فعال سازي سرويس آواي انتظار مي توانند؛ از روش هاي ذيل استفاده نمايند:

·        اپليكيشن پيشواز هوشمند ايرانسل

·        اپ ايرانسل من

·        شماره گيري كد دستوري  # 777 *   (ستاره 777 مربع)

·        ارسال كد آهنگ به صورت پيامك به 7575

·        تماس تلفن گويا با شماره 777

·        استفاده از وب سايت rbt.irancell.ir

 

نحوه حذف آهنگ پيشواز

مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل در صورتي تمايل مي توانند به صورت دائمي يا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پيشواز اقدام نمايند.

·        براي حذف كلي آهنگ پيشواز ايرانسل، مشترك بايد كد ENS را به شماره 7575 ارسال كند.

·        اگر كاربران تمايل دارند؛ به صورت موقت اين سرويس را غير فعال سازند؛ بايد كد GHF را به شماره 7575 ارسال كنند.

 البته اگر مشترك از كد آهنگ آواي انتظار خود اطلاع داشته باشد؛ مي تواند عبارت HZ را به همراه كد آهنگ به شماره 7575 ارسال نمايد تا اين سرويس براي او غير فعال گردد. براي اين كار لازم است؛ ابتدا حروفHZ   را با حروف بزرگ تايپ كرده و سپس در ادامه و بدون فاصله كد آهنگ را را تايپ نماييد. مانند HZ100100

در صورت تمايل، براي آگاهي از كد آهنگ پيشواز مشتركين مي توانند؛ كد دستوري # 7 * 777 * ( ستاره 777 ستاره 7 مربع ) را شماره گيري نموده و گزينه سرويس آهنگ پيشواز را انتخاب نمايند و در ادامه سرويس آهنگ پيشواز عادي را انتخاب كنند. در اين قسمت كدآهنگ پيشواز مشترك به نمايش در خواهد آمد كه كاربر مي تواند؛ با انتخاب گزينه حذف و تاييد نهايي، آهنگ پيشواز ايرانسل خود را به صورت دائمي حذف نمايد.

 

اپليكيشن آهنگ پيشواز ايرانسل

اپليكيشن آهنگ پيشواز ايرانسل به عنوان يكي از كاملترين و پر كاربرد ترين اپ ها، با هدف ارائه خدمات اختصاصي در زمينه آواي انتظار طراحي و در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل قرار گرفت تا آنها بتوانند به راحتي آهنگ مورد نظر خود را جستجو نموده و فعال نمايند. به طوري كه امروزه براي دريافت اين خدمات، هر مشترك مي تواند بدون كوچكترين دغدغه از جديد ترين و محبوب ترين آواها آگاهي پيدا كرده و نسبت به انتخاب و فعال سازي آنها اقدام نمايد.

 

امكانات پيشواز هوشمند

1.     پيشواز مخاطب خاص

با استفاده از اين قابليت، مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند براي هر مخاطب خود به صورت جداگانه آهنگ پيشواز تنظيم نمايند و به نوعي حس خاص بودن را به مخاطب خود القا نمايند.

 

2.     پيشواز شخصي با صداي خود مشترك

اين ويژگي كه از قابليت هاي هيجان انگيز پيشواز هوشمند است؛ به مشترك اين امكان را مي دهد كه از صداي ضبط شده خود كه مي تواند شامل آواز خواندن، ساز زدن، دكلمه و ... باشد؛ به عنوان آهنگ پيشواز خود استفاده نمايد. البته مشتركين مي توانند در صورت تمايل اين پيشواز هاي ضبط شده شخصي را با دوستان و آشنايان به اشتراك بگذارند.

مشترك مي تواند از اين قابليت براي تبليغ كسب و كار، خواندن يك ترانه مورد علاقه تان و يا دكلمه يك جمله ي پر محتوا استفاده كنيد.

 

3.     پيشواز فوري

در اين قابليت، اپراتور ايرانسل تعدادي از پيشواز هاي پركاربرد را به صورت پيش فرض به عنوان پيشواز سفارشي در نظر گرفته و مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند؛ با استفاده از اين گزينه به صورت در لحظه و با توجه به شرايط و وضعيت خود از پيام هاي پيش فرض اپليكيشن مانند در جلسه هستم، در حال رانندگي هستم و ... استفاده نمايند.

البته مشتركين توجه داشته باشند؛ براي استفاده از اين امكان بايد از قبل نسبت به تهيه اشتراك اقدام نمايند.

 

كاربردي ترين كدهاي مورد نياز مشتركين ايرانسل

اپراتور ايرانسل خدمات مربوط به آهنگ پيشواز خود را از طريق سرويس آهنگ پيشواز در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل قرار مي دهد.

 مشتركين مي توانند در صورت تمايل از اطلاعات جدول زير نيز استفاده نمايند:

 

عمليات

شكل دستور

مثال

حالت هاي پخش آهنگ

جايگزيني رايگان آهنگ ( در دوره مجاز پس از خريد

كد آهنگ موجود كد آهنگ جايگزين TV

100123 100100 TV

چند آهنگي

مشاهده 10 آهنگ برتر پيشواز

TOP

TOP

-

جستجو بر اساس كد آهنگ پيشواز ( وقتي نام اثر، خواننده و قيمت آن را نمي دانيد)

كد مورد نظر JK

JK100123

-

خريد آهنگ

كد آهنگ

100100

-

جستجو بر اساس نام آهنگ ( بين دستور و نام آهنگ بايد فاصله باشد )

قسمتي از نام آهنگ JN

صلوات JN

-

خريد دوباره ( تمديد آهنگ)

كد آهنگ T

T100100

-

حذف آهنگ خريداري شده

كد آهنگ HZ

HZ100100

-

غير فعال سازي موقت سرويس آهنگ پيشواز

GHF

GHF

-

انصراف از خدمات آهنگ پيشواز

ENS

ENS

-

فعال سازي ( در صورت غير فعال بودن )

FA

FA

-

حذف تمام تنظيمات شما براي يك آهنگ پيشواز خاص

كد آهنگ ( فاصله ) HT

HT100100

-

مشاهده آلبوم

A

A

-

راهنمايي

R

R

-

 

 

 

خدمات خاص آواي انتظار در نوروز

اپراتور ايرانسل هر ساله به مناسبت سال نو و ايام نوروز، آواهاي زيادي كه متناسب با حال و هواي فصل بهار و عيد نوروز مي باشد را انتخاب نموده و در دسترس علاقمندان قرار مي دهد. بنابراين كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند با مراجعه به وب سايت اين اپليكيشن به مجموعه بزرگي از آهنگ هاي پيشواز براي خوشايند نمودن زمان انتظار تماس دسترسي پيدا كرده و نسبت به فعال سازي آن اقدام نمايند.

 

نام آهنگ

خواننده

كد آهنگ پيشواز

آهنگ تحويل سال

ماهور

۵۵۱۸۵۸

شب عيدي

محسن چاوشي

۲۲۱۱۶۰۲

بوي عيدي

فرهاد

۵۵۱۳۳۶

بهار بهار

ناصر عبداللهي

۴۴۱۲۰۵

بوي عيدي

بنيامين بهادري

۳۳۱۱۶۴۰

بهاران

احمد آزاد

۳۳۱۱۰۵۷

سرود شادانه

سالار عقيلي

۲۲۱۳۴۷

بهار آمد خوش آمد

جمشيد نجفي

۲۲۱۷۸۷

سال تحويل

-

۳۳۱۲۳۰

بهار جاودان

ايرج خواجه اميري

۳۳۱۱۰۰۱

عيد

شهرام نيك يار

۳۳۱۱۰۵۹

يا مقلب القلوب

محمدرضا عيوضي

۲۲۱۴۲۸

يا مقلب القلوب

-

۳۳۱۱۰۰۹

بوي عيد

علي لهراسبي

۳۳۱۲۴۰۷

عيدي

مازيار عصري

۲۲۱۳۳۹

تو نزديكي

علي اصحابي

۳۳۱۳۳۷۹

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.